Повернення/обмін
Якщо з якихось причин товар вам не підійде, його можна обміняти або повернути гроші. Для цього зверніться до менеджера магазину не пізніше, ніж через 14 днів після отримання замовлення.
Наприклад, отриманий товар з дефектом (царапини, фізичині пошкодження тощо) чи можливо не підійшов розмір. Саме для того, щоб не виникло проблем з розміром, ми просимо відповідально та уважно замірювати усі потрібні параметри, котрі запитує менеджер.
Повернення/обміну нема, якщо:
- Є ознаки використання або втрачений товарний вигляд (царапини та фізичні пошкодження, котрі з'явились після отримання товару клієнтом, не розглядаються як дефект, оскільки відповідальність за цілісність товару несе покупець.) Уважно оглядайте товар у відділенні кур'єрської служби в присутності співробітника пошти.
- На товарі розміщені ініціали, дати і зображення, запропоновані покупцем
- Замовлення зроблене за індивідуальними мірками
- Товар належної якості належить до категорій, котрі не підлягають поверненню згідно законодавства України:
- Ювелірні прикраси
- Нижня і постільна білизна, домашній одяг
- Дитячі іграшки та товари для немовлят
- Шкарпетки та рукавички
- Продукти харчування
- Товари в цифровому форматі
- Друковані видання
Вартість доставки в обидві сторони при поверненні / заміні оплачує покупець! Якщо Ви не з'явилися у відділення кур'єрської служби за замовленням, вартість доставки туди і назад віднімається з Вашої передоплати. При поверненні / заміні в разі виконання зазначених умов клієнту повертається передоплата за вирахуванням вартості доставки в обидві сторони. У разі повернення, якщо клієнт дезінформував співробітників магазина - вказав невірний розмір або вигадану причину повернення, передоплата клієнтові не повертається, а є компенсацією за безвідповідальність покупця.
-
Обмін можливий виключно на таку ж модель, як у Вашому замовленні. Якщо аналогічна модель відсутня на складі, в індивідуальному порядку уточнюємо з клієнтом альтернативну заміну іншою моделлю.
-
При поверненні Вам необхідно написати заяву з Вашою претензією і вкласти його в коробку з товаром, котрий повертається. Якщо розмір взуття не підійшов, необхідно докласти аркуш з малюнком Вашої стопи. Заміна розміру без малюнка стопи не проводиться.
Повернення коштів і заміна моделі на більший / менший розмір.
Щоб повернути куплену Вами модель або оформити заміну на більший або менший розмір, потрібно заповнити заяву (зразок заяви можна завантажити за посиланням нижче):